Cel mai mare magazin de accesorii telefoane

Oferta
0

Nu ai produse adaugate pentru cerere oferta.

Suport

1.     Am uitat parola, cum pot sa o aflu?

Cea mai simpla metoda este sa folositi sistemul „recupereaza parola”. Noua parola generata (confidentiala) va fi trimisa pe adresa de e-mail furnizata la inscriere, in doar cateva minute. Verificati ca e-mailul sa nu ajunga in spam/ junk. Daca intampinati probleme puteti trimite un e-mail la comenzi@arcoexpert.ro


2.     Cum editez datele contului?

Coltul dreapta sus->Contul meu. Aici puteti sa editati informatiile generale, adresele de livrare si facturare.


3.     Cum caut un produs?

Daca doriti un produs anume:

Folositi modulul de cautare din centrum sus. Tastati produsul dorit si denumirea telefonului (exemplu: husa samsung S2). Este posibil sa aveti trimiteri si catre produse care nu au in denumire modelul dvs de telefon, insa sunt compatibile cu acesta.

Daca doriti sa vedeti mai multe dintre produsele din portofoliu:

Puteti naviga prin categoriile si subcategoriile din meniul site-ului. Sub acestea aveti posibilitatea sa folositi filtre pentru a identifica mai usor produsele vizate. Filtrele pot fi bifate/ debifate individual sau puteti folosi si mai multe filtre la o singura cautare. Daca la un moment dat, in urma filtrarilor succesive, nu se mai genereaza niciun rezultat, debifati din filtre. Daca nu ati gasit produsul cautat, contactati-ne sau folositi linkul „solicita produs”.


4.     Cum fac comanda?

Adaugati produsul dorit in cos completand cantitatea dorita si apasand pe butonul „Adauga in cos”. Mentionam ca trebuie sa verificati factura proforma primita pe e-mail sau pe cea din contul de pe site (la istoric tranzactii) ca sa va asigurati ca s-a procesat comanda conform actiunilor dvs.


5.     Pot ridica eu comanda direct?

Puteti ridica comanda direct de la noi, de la una din cele 2 locatii:

·         Showroom si depozit (puteti ridica comenzile in acceasi zi):

Bdul Theodor Pallady, nr. 287, sect 3, Bucuresti.

Luni-Vineri: 9.00-17.00

·         Sediu social – birouri (puteti ridica comenzile a doua zi lucratoare):

Str. Vulturilor, nr. 92, sect 3, Bucuresti

Luni-Vineri: 9.00-17.00


6.     Trebuie sa fiu autentificat pentru a putea face o comanda?

Da, doar utilizatorii inregistrati si autentificati pot face comenzi. Crearea contului presupune oferirea informatiilor pentru factura si scrisoare de transport (nu cerem si nu procesam informatii confidentiale ca: CNP, serie buletin, date card pentru plati on-line, iar contul bancar este necesar doar pentru persoana juridice).

7.     De ce trebuie sa ma inregistrez?

Fiind un magazin dedicat B2B, nu puteti avea acces la preturi decat daca va logati intr-un cont validat.

8.     Finalizare/ editare comanda

Pasul 1. Pentru a finaliza o comanda trebuie sa dati click pe "Cosul meu" situat in partea dreapta sus a paginii.

Pasul 2. Dupa vizualizarea cosului si eventuala modificare (puteti edita cantitatea, puteti scoate produse), click pe „ "Finalizeaza". Aici aveti posibilitatea sa mai verificati o data cosul de cumparaturi, sa alegeti tipul de facturare (persoana fizica sau juridica) si adresa de livrare a produselor - care poate fi implicita (cea completata la inregistrare) sau sa completati o alta adresa de livrare.

Pasul 3. Click pe "Trimite Comanda". In cel mai scurt timp primi pe e-mail confirmare pentru comanda facuta.

Pasul 4. Mentionam ca trebuie sa verificati factura proforma primita pe e-mail sau pe cea din contul de pe site (la istoric tranzactii) ca sa va asigurati ca s-a procesat comanda conform actiunilor dvs.


9.     Pot face comanda doar pe site?

Cel mai eficient este sa faceti dvs. Comanda direct pe site. In situatia in care nu va este la indemana acest lucru, puteti sa dati comanda telefonic. Mentionam ca trebuie sa verificati factura proforma primita pe e-mail ca sa va asigurati ca s-a procesat comanda conform indicatiilor dvs.


10.  Cat este comanda minima ?

Nu exista comanda minima, insa puteti beneficia de transport gratuit daca depasiti suma de 450 lei. 

11.  Cum platesc ?

Ramburs – presupune sa achitati contravaloarea facturii proforme (suma nu se va modifica ulterior) in momentul in care primiti coletul. Factura in original va fi in colet, iar curierul va va elibera chitanta pentru contravaloarea facturii (iar daca sunteti societate, operati factura si chitanta respectiva in contabilitate).

OP - In avans sau la termen, in functiile de conditiile stabilite in momentul semnarii contractului.
 

12.  Cat ma costa transportul ?

Pentru comenzile sub 450 lei, cu livrare prin curier, taxele de transport sunt:

- 10 lei in Bucuresti (Fan Curier)
- 20 lei in alte localitati (Fan Curier)
- 15 lei in alte localitati (PrioriPost)

Pentru comenzile peste 450 lei sau cu ridicare de la sediul nostru, livrarea este gratuita. 


13.  Care sunt conditiile de garantie?

Garantia oferita difera functie de tipul de produs comercializat. Va rugam cititi cu atentie conditiile de garantie specificate la termeni si conditii.

Produsele pot fi returnate in termen de 10 zile daca nu se incadreaza in parametri solicitati cu conditia achitarii costurilor de transport. De asemena produsele returnate trebuie sa fie insotite de ambalajul original,manuale, certificate de garantie si factura produsului.


14.  Ce fac daca am un produs defect?

Primul pas este sa va logati pe site in contul dumneavoastra, iar la sectiunea retur/garantie aveti posibilitatea sa completati formularul. Informatia ajunge direct la departamentul garantii. Nu trimiteti produsul catre noi inainte sa fiti contactat. Persoana care va va contacta telefonic, va va oferi cea mai buna varianta de solutionare a problemei dvs.